Wakacje w Ustce

W tym roku to była raczej szybka i spontaniczna decyzja. Na wakacje postanowiliśmy pojechać do Ustki. Po pierwsze, dlatego że dawno nie byliśmy nad polskim morzem. Po drugie natomiast, to był powrót do Ustki po wielu latach. W tym mieście spędzaliśmy wakacje tuż po zakończonych studiach, czyli dość dawno temu. Chcieliśmy zobaczyć, jak dużo się zmieniło.

Pięknie widoki z okien hoteli w Ustce

hotele w ustce z widokiem na morzeZmieniło się wiele już na trasie wiodącej do Ustki. Dystans nad morze pokonuje się dziś zdecydowanie szybciej i wygodniej. Wracając jednak do samej Ustki i do wyjazdu, decyzję podjęliśmy dość wcześnie, więc był czas choćby na znalezienie fajnego noclegu. Okazuje się, że wybór jest spory, a hotele w Ustce z widokiem na Morze Bałtyckie to był kierunek naszych poszukiwań. I udało się znaleźć bardzo fajne miejsce. Piękne widoki, bliskość plaży, wiele udogodnień, jak choćby budzenie czy śniadania, a także miła obsługa. Poza tym także parking na miejscu, co było dla nas niezwykle ważne. To ogromny komfort nie musieć szukać miejsca dla auta na okolicznych ulicach. A samo miasto? Cóż, nadal oferuje wiele atrakcji. Plaża to najbardziej oczywista w czasie letnich miesięcy. Poza tym piękna promenada, port, możliwość wycieczki ma statku. Do zwiedzenia jest również sporo zabytków, związanych między innymi z portową historią miejscowości, ale także z wojskowymi fortyfikacjami. Także miłośnicy turystyki aktywnej znajdą coś dla siebie. Wśród wielu możliwości spędzania czasu jest między innymi jazda na rowerze po okolicznych szlakach.

To z pewnością trochę inna Ustka, niż ta sprzed lat. Fajnie było jednak wrócić w to miejsce. Znakomita oferta noclegowa, wiele atrakcji i klimat. Poza tym także możliwość zwiedzania. To wszystko sprawia, że w tym mieście nie mogliśmy się nudzić podczas tegorocznych wakacji.