Obecny rynek spożywczy pęka w szwach! Kupimy absolutnie wszystko, o czym zamarzymy. Nieważne, czy jest to produkt typowo z Kanady, Australii czy Indonezji – sprowadzić można praktycznie wszystko. Firmy prześcigają się w nowościach, coraz to lepszej jakości i niższej cenie. A konsumentowi pozostaje tylko wybierać.
Moda na kosz ze słodyczami dla firmy
Modnym ostatnio chwytem branży spożywczej jest tworzenie oferty typowo pod firmy. Jest to klient, który potencjalnie zakupi więcej i gotów będzie tez postawić na solidną jakość. Dlatego producenci wychodząc naprzeciw tej możliwości, tworzą produkty typowe dla przedsiębiorcy. Popularność zyskały ostatnio na przykład kosze ze słodyczami dla firm. Producenci na opakowaniach swoich znanych produktów nadrukowują nazwę i logo firmy, opisują je mottem. Tak przygotowane słodycze pakowane są w eleganckie zestawy. Powstają wiklinowe kosze z firmowymi łakociami, które są idealnym prezentem dla klientów. Święta czy konferencje sprzyjają zwiększeniu ilości takich zamówień –jest to okazja, aby ocieplić relacje z klientami. Kosze oprócz słodyczy wypełniane są też wysokiej jakości kawami, herbatami, winami. Szczególnie chętnie kupowane są słodycze dobrze znanych marek. To produkty, które skojarzą się klientowi z wysoką ceną, dobrą jakością, zaufaniem. I nie jest to działanie przypadkowe przedsiębiorców. Wyjątkowo szczodrzy biznesmeni zamawiają nawet kosze na swoją wyłączność – takie, które będą oryginalne w swoim kształcie czy wzorze. Rodzajom upominków firmowych nie ma końca.
Kosze ze słodyczami są uniwersalnym firmowym upominkiem. Niezbyt zobowiązujące, jednak całkiem wartościowe i zwykle dobrze przyjmowane. Traktowane przez klientów jako miły gest ze strony współpracującego partnera. Nie są nachalne, a jednak dość wykwintne w relacjach zawodowych.