Pokój do wynajęcia w Ustrzykach Dolnych

Kocham góry. Dla mnie to idealne miejsce na urlop. Bardzo lubię spędzać czas aktywnie, więc chodzę po szlakach. Swoją pasją zaraziłam męża. W góry wybieramy się dwa razy do roku. Najczęściej wybieramy nasze polskie Tatry, ale byliśmy też na nartach w Alpach.

Atrakcyjne pokoje na wynajem w Ustrzykach Dolnych

pokoje do wynajęcia ustrzyki dolneW tym roku zmieniliśmy trochę kierunek naszego wyjazdu. Postanowiliśmy udać się w Bieszczady. Był tam niedawno mój brat i nie mógł przestać się zachwycać. Mówił, że Bieszczady są bardzo niedoceniane. Uznaliśmy z mężem, że chcemy tam pojechać. Mieliśmy już dość zawsze zatłoczonego Zakopanego. Na nocleg wybraliśmy malowniczo położone Ustrzyki Dolne. Jeśli chodzi o pokoje do wynajęcia Ustrzyki Dolne oferują ich mnóstwo. Byłam zaskoczona, że jest tule miejsc noclegowych. Nie tylko w hotelach i pensjonatach, ale też w kwaterach prywatnych. Mieszkań bardzo chętnie użyczają swoje pokoje turystom. Na miejscu udaliśmy się do Muzeum Bieszczadzkiego Parku Narodowego w którym można zapoznać się z 7 stałymi ekspozycjami poświęconymi historii, geologii i florze i faunie Bieszczad. Do najciekawszych kolekcji zaliczyć można ekspozycję: żubrów, dzików wilków oraz ptaków – orłów, sokołów, puchaczy i sów. Bardzo nam się w nim podobało. Byliśmy też na cmentarzu żydowskim. Spędziliśmy też dużo czasu na szlakach turystycznych. Mnie szczególnie przypadł do gustu szlak z Rynku, przez szczyt Małego Króla, źródła Strwiąża, Kamienną Lawortę do Rynku. Jeden dzień spędziliśmy na basenie. W Ustrzykach Dolnych jest duży kompleks basenowo – rekreacyjny z krytą pływalnią.

Nasz wyjazd był bardzo udany. Zwiedziliśmy nowe miejsca i poznaliśmy ciekawych ludzi. Bieszczady naprawdę są przepiękne. Myślę, że wrócimy tu z mężem jeszcze nie raz. Następnym razem wybierzemy inną miejscowość, by pochodzić po innych szlakach.